reklama

Letný tanečný tábor pre deti s detských domovov a sociálne slabších rodín. RobkoBarny

Zdravíme Vás hľadáme sponzorov pre Tanečný tábor určený pre talentované deti s detských domovov a sociálne slabších rodín. Tanečník a zakladateľ projektu RobkoBarny ktorý vedie tanečnú skupinu a hľadá sponzorov na tanečný tábor.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
RobkoBarny  tanečník, lektor usporiadateľ tanečného projektu
RobkoBarny tanečník, lektor usporiadateľ tanečného projektu (zdroj: OZ Som Kto Som)

Dobrý deň, chceme Vás osloviť o pomoc hlavne podporu dobrých ľudí prispieť sponzorským alebo finančným darom, ktorý by im pomohol k vytvoreniu podmienok pri realizácii krásneho vzdelávacieho tanečného projektu Letný Tábor 2018. Sústredenie pod vedením tanečníka Robko Bárny pre deti Detských domovov a deti sociálne slabších rodín v čase 2-8 júla 2018 v počte 30 ľudí, preto Vás všetkých chceme osloviť a poprosiť o pomoc najsť sponzorov a zabezpečiť ubytovanie plus stravu, ktorý by to celé zafinancoval. Samozrejme, že sa tento projekt sa zameria na deti, ktoré majú záujem o tento tanečný šport a zaslúžia si to podľa zásluhy a dobrých výsledkov v škole ako aj na tréningov. Tanečník Robko Barny, keď mal 15.rokov založil menšie tanečne centrum spolupráci s SPDDD pre sociálne rodiny a deti s domovou, kde mohli navštevovať tanečné lekcie úplné zadarmo. Veľa deti sa aj vďaka tej to veci posunuli ďalej a dnes sú úspešní tanečný lektori. Niektorý spolupracovali aj s veľkými menami ako je napríklad Dominika Mirgová, ktorá im dala šancu a motivovala ich prostredníctvom centra, ktoré je v Bratislave pod vedením RobkoBarny a O.Z. Braňa Do Života. Hudba a Tanec robia radosť všetkým nám a vždy nám vyčarujú úsmev na tvary preto verím že spolu z Vašou pomocou nám pomôžete....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ďakujem +421940132252 

www.ozsomktosom.sk 

ozsomktosom@centrum.sk 

alebo informácie o projekte kontaktujte priamo na facebooku Robko Barny 

OZ Som Kto Som

OZ Som Kto Som

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chceme sa Vám predstaviť ako nové občianske združenie Som Kto Som, ktoré vzniklo registráciou dňa 11.08.2014 v Bratislave a je založené v zmysle zákona č.83/1900 Zb. o združení občanov v znení neskorších predpisov Ministerstva vnútra Slovenskej republiky pod číslom spisu: VVS/1-900/90-44202. Zameriavame sa na ľudí, ktorí sa potrebujú o niekoho oprieť. Snažíme sa spájať svet dospelých a detí. Naše združenie umožňuje vstúpiť do ich krehkého sveta a ukázať cestu k vzájomnej tolerancii a porozumeniu. Dúfame, že projektom Som Kto Som sa nám podarí vniesť slnečné lúče do každého srdiečka, pretože pre nás je práve toto najväčším zadosťučinením a motiváciou. Pevne veríme, že nezostane iba slovom, ale jeho obsah sa prenesie do každodenného života. Pomáhajme všetkým deťom a občanom, aby si mohli splniť svoje sny. Bez vzájomnej pomoci ľudí nemá svet budúcnosť a zanikne. V mene organizátorov a všetkých občanov tejto spoločnosti ĎAKUJEME. Občianske združenie “Som Kto Som” vzniklo z iniciatívy odchovancov detských domovov a priateľov. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu