reklama

1 . Vianočný benefičný koncert

OZ Som Kto Som organizovalo Vianočný benefičný koncert pre deti s pomocou dobrých ľudí a sponzorov ktorý sa konal 1.12.2017

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu
(zdroj: OZ Som Kto Som)

Ďakujeme za podporu sponzorov ANWELL, HYZZA, O2,LIDL,RAJO,SEDITA,DM a tanečníkom Robkobarny, Flow Control Shop, S3KIDZ,Tommi Kotty,Tomáš Vávra, Tanečnej skupiny Slovakia Dance Group, Profesionálnym tanečníkom Pepsi Pesenger, Zuzane Sliackej, Ferdžo Hear. Vaclav Dočekal, ktorý sa zúčastnili na Vianočnom benefičnom koncerte ktorý bol venovaný pre deti Špeciálnej základnej škole s materskou školou Staré Mesto-Bratislava Karpatskej 1

Obrázok blogu
(zdroj: OZ Som Kto Som)
Obrázok blogu
(zdroj: OZ Som Kto Som)
OZ Som Kto Som

OZ Som Kto Som

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chceme sa Vám predstaviť ako nové občianske združenie Som Kto Som, ktoré vzniklo registráciou dňa 11.08.2014 v Bratislave a je založené v zmysle zákona č.83/1900 Zb. o združení občanov v znení neskorších predpisov Ministerstva vnútra Slovenskej republiky pod číslom spisu: VVS/1-900/90-44202. Zameriavame sa na ľudí, ktorí sa potrebujú o niekoho oprieť. Snažíme sa spájať svet dospelých a detí. Naše združenie umožňuje vstúpiť do ich krehkého sveta a ukázať cestu k vzájomnej tolerancii a porozumeniu. Dúfame, že projektom Som Kto Som sa nám podarí vniesť slnečné lúče do každého srdiečka, pretože pre nás je práve toto najväčším zadosťučinením a motiváciou. Pevne veríme, že nezostane iba slovom, ale jeho obsah sa prenesie do každodenného života. Pomáhajme všetkým deťom a občanom, aby si mohli splniť svoje sny. Bez vzájomnej pomoci ľudí nemá svet budúcnosť a zanikne. V mene organizátorov a všetkých občanov tejto spoločnosti ĎAKUJEME. Občianske združenie “Som Kto Som” vzniklo z iniciatívy odchovancov detských domovov a priateľov. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu