reklama

Aj keď oneskorení deň deti no stihli sme prísť a potešiť tak decka

Rozdávať radosť a potešiť deti je pekná vlastnosť a mala by to byť priorita každého z nás. Aj keď sme už dospeláci a máme povinnosti no treba si uvedomiť že niekto nemá to šťastie mať kompletnú kvalitnú rodinu ako mnoho deti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Zdravíme Vás Centrum krízovej pomoci sa dnes 6.6.2018 po dlhej prestávke sa spojilo s občianskym združením Centrum pre pomoc v núdzi spolu aj oslovili sponzorov a to Rajo A.s a Terno aby prišli a potešili deti s Liečebno-výchovné sanatórium Čakany. Deti boli nadšené a bol to pekný deň potešiť a vyčariť úsmevy na tvárach deťom ktoré to v živote nemajú ľahké. Ďakujeme pani riaditeľke a samozrejme sponzorom. 

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
(zdroj: Centrum krízovej pomoci)
OZ Som Kto Som

OZ Som Kto Som

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chceme sa Vám predstaviť ako nové občianske združenie Som Kto Som, ktoré vzniklo registráciou dňa 11.08.2014 v Bratislave a je založené v zmysle zákona č.83/1900 Zb. o združení občanov v znení neskorších predpisov Ministerstva vnútra Slovenskej republiky pod číslom spisu: VVS/1-900/90-44202. Zameriavame sa na ľudí, ktorí sa potrebujú o niekoho oprieť. Snažíme sa spájať svet dospelých a detí. Naše združenie umožňuje vstúpiť do ich krehkého sveta a ukázať cestu k vzájomnej tolerancii a porozumeniu. Dúfame, že projektom Som Kto Som sa nám podarí vniesť slnečné lúče do každého srdiečka, pretože pre nás je práve toto najväčším zadosťučinením a motiváciou. Pevne veríme, že nezostane iba slovom, ale jeho obsah sa prenesie do každodenného života. Pomáhajme všetkým deťom a občanom, aby si mohli splniť svoje sny. Bez vzájomnej pomoci ľudí nemá svet budúcnosť a zanikne. V mene organizátorov a všetkých občanov tejto spoločnosti ĎAKUJEME. Občianske združenie “Som Kto Som” vzniklo z iniciatívy odchovancov detských domovov a priateľov. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu